Interim menedzsment

Az interim menedzsment egy olyan szolgáltatásunk, melynek során szakértőink átmenetileg állnak rendelkezésre vezetői feladatok ellátására.

Szolgáltatásunk keretében olyan szakértelemhez férhet hozzá vállalkozása, mely egy fontos pozíció betöltetlensége miatt vagy a cég adott életszakaszában átmenetileg válik szükségessé.

  • A vállalkozások gyakran kerülhetnek olyan váratlan helyzetbe, melynek során kulcspozícióban lévő, nagy szakmai tudással bíró közép- és felső vezető pótlásakor a végleges utód kiválasztásáig és rendelkezésre állásáig érdemes mérlegelni egy interim menedzser átmeneti bevetését.
  • Egy induló vállalkozás nem mindig engedheti meg, hogy teljes munkaidőben foglalkoztasson gazdasági vezetőt, kontrollert, így a nélkülözhetetlen szakértelem átmeneti hiányának biztosítására is ideális megoldást jelenthet ez a szolgáltatás.
  • Társaságok válsághelyzetének kezelésére is hatékony segítség lehet egy független, friss szemlélettel és nagy tapasztalattal rendelkező szakértő.
  • Rövid távú projektek gazdasági szempontú irányítására is költséghatékony megoldást jelenthetünk.
  • Társaságok befektetők bevonására történő felkészítése nagy rálátást igénylő feladat, melyben szakértőink segíthetnek.
  • A felvásárlást követő időszak menedzselésére is alkalmazható átmenetileg szakértő.
Interim menedzsment szolgáltatásunk előnyei

Szakértőink nagy tapasztalattal rendelkeznek többek között a cégvezetés, gazdasági tervezés és irányítás, legkülönbözőbb számviteli feladatok, riportkészítések és cégeket érintő adózás területén. Mindezen ismeretekre a legkülönbözőbb piaci szegmensekben tettek szert, így a tradicionális ágazatokon át a legdinamikusabban fejlődő szektorokig rendelkeznek piaci ismerettel. Az interim menedzsment szolgáltatásunk előnye, hogy rövid időn belül juthat hozzá kollégáink rugalmas és professzionális támogatásához. Szakértőink gyorsan alkalmazkodnak az adott körülményekhez, és a kommunikált célokat szem előtt tartva hatékonyan irányítják a rájuk bízott csapatot.

Ügyfeleink számára képzett és tapasztalt munkatársaink támogatásával az átmeneti időszakok áthidalásában az alább pozíciók tekintetében tudunk segítséget nyújtani:

  • ügyvezető, cégvezető
  • gazdasági vezető
  • főkönyvelő
  • kontroller
  • belső ellenőr

Lépjen velünk kapcsolatba!

Amennyiben bármilyen kérdése vagy megjegyzése van a WTS Klienttel, illetve szakmai anyagainkkal kapcsolatban, töltse ki rövid kapcsolatfelvételi űrlapunkat és hamarosan keresni fogjuk Önt.