Fiona - Hatékony adminisztráció a FIONA segítségével
FIONA: spóroljon időt és energiát!
Bejelentkezés

Hatékony adminisztráció a FIONA segítségével

Felgyorsult világunkban a számlázás/adminisztráció terén is kimagasló érték az időtakarékosság és az átláthatóság. Annak érdekében, hogy ügyfeleink életét megkönnyítsük, megalkottuk FIONA elnevezésű online adminisztrációs rendszerünket.

Használja az elérhető technológiákat!

A technológia fejlődése nem csupán a hibrid és a távmunkáknak nyitott új kapukat, hanem a számlákkal kapcsolatos adminisztráció digitalizációjának is. Gondoljunk csak a NAV számlaadatok lekérdezési lehetőségeire, a bárki által elérhető elektronikus számlázási lehetőségekre.

A FIONA használata ügyfeleinkkel közös érdek, mivel egy gyors, átlátható, egységes folyamatot biztosít, amely kiküszöböli a kézi adatrögzítésből eredő hibákat.

Melyek a FIONA legfőbb előnyei?

Használja a NAV adatbázis integrációjának összes előnyét.

Segíti a belföldi bejövő számlák digitális feldolgozását és ügyféloldali jóváhagyását.

A rendszer képes kezelni az ügyfél összes bejövő számláját, így teljes körű számlakezelő rendszerként használható.

Szabályozza a bejövő számlák kezelésének a folyamatát.

Mivel a szolgáltatás teljes mértékben web alapú, ezért nem igényel szoftveres telepítést. Az online felület lehetővé teszi az üzemeltetési feladatok mellőzését, így nincs szükség IT-s szakemberre vagy rendszergazdára.

Felkeltettük az érdeklődését?

Kattintson a Kapcsolat gombra és mi a FIONA segítségével levesszük válláról az adminisztráció mázsás terhét!

Kapcsolat

Lépjen velünk kapcsolatba!

Amennyiben bármilyen kérdése vagy megjegyzése van a WTS Klienttel, illetve szakmai anyagainkkal kapcsolatban, töltse ki rövid kapcsolatfelvételi űrlapunkat és hamarosan keresni fogjuk Önt.