2015. március 1-jétől élesben működik Magyarországon az EKÁER (Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer), azaz ettől az időponttól fogva az esetek nagy részében már csak EKÁER szám birtokában szabad közúton fuvaroztatni, máskülönben tetemes, akár a szállított áru értékének 40%-áig terjedő bírság kiszabásával kell számolni! A fenyegető bírság rendkívüli mértéke miatt gyakorlatilag minden adózó igyekszik a lehető legteljesebb mértékben megfelelni az előírásoknak. Mégis gyakori, hogy a nemzetközi hátterű vállalatok külföldön már bevált adminisztrációs rendszerei nincsenek felkészülve a magyar EKÁER rendszerben előírt nyilvántartási és adatszolgáltatási követelmények maradéktalan teljesítésére.
A WTS Klient gazdasági és informatikai rendszerek ellenőrzése és fejlesztése terén is tapasztalt szakemberei szívesen nyújtanak Önnek segítséget az EKÁER rendszerben szükséges adatok nyilvántartásával és feldolgozásával, illetve a rendszerüzenetek elkészítésével és a kommunikáció lebonyolításával kapcsolatos megoldások elkészítésében és üzemeltetésében. Szükség esetén segítünk az ügyfeleink által használt saját rendszerek és esetleg már meglévő EKÁER megoldások összekapcsolásában is a megfelelő interfészek kialakításával. Ha Ön bizonytalan abban, hogy a rendszere teljesíti-e az előírt követelményeket, vagy csak tanácsra van szüksége, hogy hogyan álljon neki a fejlesztéseknek, akkor tanácsadóink szívesen konzultálnak Önnel az általunk javasolt lépésekről.
A WTS Klient adótanácsadói több mint 20 éve szolgálják ki a nemzetközi vállalatok magyar leányvállalatait adózással kapcsolatos problémáik megoldásával. A NAV felé teljesítendő bejelentések, bevallások elkészítésének digitális megoldásával és a NAV-val folytatott digitális kommunikáció megoldásával kapcsolatos kérdések esetén is forduljon hozzánk bizalommal.