A teljes körű könyvelési szolgáltatások magukba foglalják igény szerint az alábbi tevékenységek elvégzését:
- bizonylatok rögzítése
- könyvelési feladások készítése
- kimenő számlák kiállítása
- online számlaadat továbbítás (online számlázás)
- fizetési felszólításokkal kapcsolatos ügyintézés
- banki utalások előkészítése
- költséghelyek rögzítése, többszintű elemzési rendszerek kidolgozása
- időközi zárások és közbenső beszámolók elkészítése
- adóbevallások elkészítése
- adatszolgáltatások és bejelentések teljesítése
- adminisztráció támogatása
- beszámoló összeállítása és közzététele
- könyvvizsgálat támogatása
- éves adóbevallások elkészítése és benyújtása
A könyvelési szolgáltatások terén előnyben részesítjük a dokumentumok elektronikus úton való továbbítását és tárolását. A digitalizáció követelményeit szem előtt tartva folyamatosan törekszünk a modern megoldások kialakítására a minél hatékonyabb munkavégzés és gyorsabb adatszolgáltatás érdekében. Lépést tartunk a technikai fejlődéssel és nyitottak vagyunk az új megoldásokra, amelyek kidolgozása során a saját magunk és megbízóink által használt programok lehetőségeire támaszkodunk. Ugyanakkor hangsúlyt fektetünk a minőségi munkára, amelyet igyekszünk munkatársaink állandóságával és megfelelő szakmai hozzáértésével biztosítani. Tapasztalataink alapján hisszük, hogy hozzá tudunk járulni a folyamatok optimalizálásához, amely hosszú távon az ügyfeleink érdekeit szolgálja.
Igény szerint vállaljuk a könyvelési szolgáltatások elvégzését a megbízó székhelyén. Szükség esetén magasabb képesítésű kollégáink ellenőrzési és tanácsadási feladatokat látnak el a belső könyvelés kiegészítéseképpen, ezáltal magas színvonalú támogatást tudunk nyújtani a megbízóink belső munkatársai részére.
A WTS Klient által nyújtott könyvelési szolgáltatások pénzügyi vállalkozások részére is elérhetőek. Tapasztalatainkra támaszkodva és ügyfeleink igényei szerint kialakítjuk a könyvvitel rendszerét, támogatjuk az analitikus programok és a főkönyvi könyvelés közötti adatátadási folyamat automatizálását a lehetőségek szerint.
Az általunk is használt könyvelői szoftveren (BMD Rendszerház) kívül nyitottak vagyunk az ügyfelek saját programjainak alkalmazására. Tapasztalattal rendelkezünk többek között a Dimenzió, az SAP, a Navision és az Apollo programok használatában is. Számítástechnikai rendszerünk támogatja a távoli asztali eléréseket.
Igény szerint elvégezzük a könyvelés devizanemének váltásával kapcsolatos feladatokat és forinttól eltérő devizanemekben is végzünk könyvelést. Munkánkat az ISO 9001 és 27001 szabvány előírásai szerinti rendszerben végezzük, amely jelentős támogatást jelent a megfelelő működési rend kialakításában. Különös gondot fordítunk az adatok bizalmas és törvényszerű kezelésére, amelyről munkatársaink rendszeresen tájékoztatást és képzést kapnak.