2018. január 1. óta a gazdálkodó szervezetek és valamennyi adózó számára megvan a lehetőség, hogy a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal szemben az elektronikus kommunikáció eszközeit használják. Ezek az eszközök is változóban vannak azonban. „2018-ban a cégek még használhatják a képviselők vagy meghatalmazottak ügyfélkapus tárhelyét, 2019. január 1-jétől azonban a gazdálkodó szervezetek elektronikus kommunikációja – jelenlegi információink alapján legalábbis – a cégkapun keresztül valósul majd meg” – mond egyik fontos változásra példát Potássy Andrea, a WTS Klient partnere. A szakértő november 8-án az InfoRádióban beszél a NAV-val folytatott elektronikus kommunikáció és ügyintézés formáiról és a változásokról.
Hallgassa meg a beszélgetést!
Ha kíváncsi, hogy cége megfelelően használja-e a jelenleg elérhető digitális lehetőségeket az adózásban, vegye fel velünk a kapcsolatot, rövid idő alatt gyors és megbízható diagnózist adunk.
KAPCSOLÓDÓ CIKKEK:
Elektronikus kapcsolattartás az adózásban
Mesterséges intelligencia az adózásban
Mit jelent az elektronikus kapcsolattartás az iparűzési adóbevallás szempontjából?
Cégkapu-regisztráció meghatalmazás alapján a gyakorlatban
Cégkapu-regisztráció a cégjegyzékben bejegyzett gazdálkodó szervezetek esetében