2018. november 8.

A cégkapu lesz az elektronikus kommunikáció eszköze – HANGANYAG

2018. január 1. óta a gazdálkodó szervezetek és valamennyi adózó számára megvan a lehetőség, hogy a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal szemben az elektronikus kommunikáció eszközeit használják. Ezek az eszközök is változóban vannak azonban. „2018-ban a cégek még használhatják a képviselők vagy meghatalmazottak ügyfélkapus tárhelyét, 2019. január 1-jétől azonban a gazdálkodó szervezetek elektronikus kommunikációja – jelenlegi információink alapján legalábbis – a cégkapun keresztül valósul majd meg” – mond egyik fontos változásra példát Potássy Andrea, a WTS Klient partnere. A szakértő november 8-án az InfoRádióban beszél a NAV-val folytatott elektronikus kommunikáció és ügyintézés formáiról és a változásokról.

Hallgassa meg a beszélgetést!

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/piAIkN5iGas" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Ha kíváncsi, hogy cége megfelelően használja-e a jelenleg elérhető digitális lehetőségeket az adózásban, vegye fel velünk a kapcsolatot, rövid idő alatt gyors és megbízható diagnózist adunk.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Amennyiben bármilyen kérdése vagy megjegyzése van a WTS Klienttel, illetve szakmai anyagainkkal kapcsolatban, töltse ki rövid kapcsolatfelvételi űrlapunkat és hamarosan keresni fogjuk Önt.